Kérhetnék kommenteket? pirul
Nagyon hálás lennék értük pirul

2010. május 23., vasárnap

5,


hetvenkettedik fejezet •Grace
- 5 °C

Igaza volt Samnek , viszont nem akartam megint szem elől téveszteni egy percre sem.
-És anyukád sem fog örülni a folytonos kimaradásnak.
-Elkérezkedtem !- mondtam fennhangon mintha valami dicséretre méltó dolgot tettem volna.
-Igen de minden nap nem teheted meg ezt, és a suliból sem lóghatsz sokat. Épp elég veszélyt jelent ránk Olivia.- Ettől a névtől megborzongtam. - az hogy nincs iskolában és hogy elszökött a szüleitől .. ez rendőrségi ügy lesz.- abbahagyta.Látta rajtam hogy nem esik jól erről beszélni.
A telefon megcsörrent. Az asztalhoz kászálódtam ahol csörgött és felvettem.
-Halló
-Grace !! Szia !! Nem hiszem el hogy mindíg akkor maradsz ki a suliból amikor nem kellene.Mi történt hogy megint kihagytál egy fontos napot ?- hadarta Rachel.
-Hosszú... Mi történt?
-Megint a farkasok.Most is a suli előtt volt egy.Ez már kezd nagyon nyugtalanító lenni! Olyan mintha te védelmeznéd a sulit tőlük. Csak akkor tűnnek fel amikor nem vagy itt. Ráadásul a biosztanár is megkergült. Egész órán arról hadobált ,hogy ne hagyjuk ,hogy megharapjanak mert veszélyes vírusokat meg egyéb más dolgot hordoznak. Már bocsánat de ki lenne olyan hülye hogy csak úgy odaadja magát egy farkasnak hogy egye meg ... - felnevettem annyira viccesen mondta el - ez nem vicces Grace !! Nagyon kikészítő beszédet tartott.
-Ok bocsánat.
-Na mind1, nemsokára csengetnek!! Suli után átugrok hozzátok és elmeséled azt a bizonyos hosszú történetet miért nem szándékoztál a suliban lenni.-a csengő hangja megszólalt- Megyek szia!
Letette mielőtt én is elköszönhettem volna.
Sam kérdő tekintettel nézett rám.
-Megint farkasok bóklásznak a suli előtt.
-Ezt nem mondhatod komolyan!
-De sajnos. Megint megharaptak volna valakit?
-Nem.Legalább is én nem tudok róla.-bosszús tekintete a padlóra szegeződött.Lehet hogy csak Jack játszadozik megint.
-Jack???
-Igen.
-De...de...ő nem... -nem tudtam folytatni a mondatot.
-A méreg csak az emberi lényét pusztította el.
A szemembe nézett. Mintha fájna neki hogy még mindig életben van.

0 megjegyzés:

 
Blog Design By Use Your Imagination Designs Inspired by Shiver by Maggie Stiefvater