Kérhetnék kommenteket? pirul
Nagyon hálás lennék értük pirul

2010. május 23., vasárnap

4,

hetvenegyedik fejezet •Sam
- 5 °C

Mikor felkeltem Grace ágyában találtam magam , de ő sehol sem volt. Jó meleg volt a szobában mégis fáztam. Grace nélkül kihúnyt a fény az életemből ami meleget adott volna. Az órára néztem, 10 óra 30 percet mutatott.Halk csörömpölésre lettem figyelmes amit egy rövid káromkodás követett. Grace hangja volt. Felpattantam az ágyról és leviharoztam a konyhába. Grace a hüvelykujját kötözte be kötszerrel. A mosogató előtti padlón egy véres kés feküdt.
-Grace jól vagy? - kapcsoltam rögtön.
Felkapta a fejét. Láthatóan nem számította felbukkanásomra.
-Igen csak megvágtam az ujjam. Légyszíves ne ijesztgess !! A frászt hoztad rám.- förmedt rám.
-Bocsáss meg!! Nem akartalak megijeszteni.
Megrázta a fejét és elindult felém. Azt hittem csak meg akar ölelni de csókot adott. Megint hosszan csókoltuk egymást amíg Grace anyukája meg nem zavart ismét.
-Oh bocsánat!! Nem akarok zavarni csak csörömpölést hallottam.
-Semmi baj ! Csak elvágtam az ujjam.
-Jaj és ugye nincs semmi bajod ??
-Kutya bajom anya.- Grace rám nézett és kivillantotta fehér fogsorát.
-Jól van akkor rohanok vissza a felhőimhez.- és ezzel el is tűnt.
Mikor már úgy éreztük hallótávolságon kívül van megszólaltam.
-Nem kéne suliban lenned?
-Eszem ágában sincs itt hagyni egyedül.
-Nem lesz jó így hogy folyton miattam lógsz a suliból!
-De...
-Semmi de!- vágtam a szavába-Nem megyek el sehova!!Többé nem hagylak egyedül. Minden nap a parkolóban foglak várni.-könyörgő szemekkel nézett rám-Megígérem!

0 megjegyzés:

 
Blog Design By Use Your Imagination Designs Inspired by Shiver by Maggie Stiefvater